Puls Biznesu, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. organizuje konferencję EMPLOYER BRANDING W PRAKTYCE. Jest ona skierowana do managerów odpowiadających za realizację projektów z obszaru EB, HR oraz komunikacji w firmach.
Poruszane tematy:
- Bądź architektem marki Twojego pracodawcy – czyli budowanie unikalnej tożsamości Twojej firmy jako jedno z kluczowych zadań w departamencie HR lub EB - case study Bank Gospodarstwa Krajowego
- Nieznana znana marka – jak krok po kroku zbudować markę pracodawcy z tradycją - case study Schneider Electric
- Jak skutecznie mierzyć efektywność Twoich działań employer brandingowych? - case study Shell
- Między generacją Y a pracownikami pokolenia +45 – w jaki sposób seniorzy mogą wykorzystać potencjał młodych generacji? - case study Budimex
- Badaj, działaj, mierz, powtarzaj – o prowadzeniu przemyślanych i skutecznych działań employer brandingowych - case study McDonald's
- Jak skutecznie prowadzić komunikację zewnętrzną z rynkiem pracy? - case study Leroy Merlin
- Od kampanii digitalowych do pracownika z wyboru – czyli jak prowadzić komunikację zewnętrzną, by zostać pracodawcą marzeń? - case study EY
i inne.
Prelegenci:
Eksperci oraz praktycy z zakresu Employer Branding
Kiedy: 6 -7 grudnia 2018
Informacja o wydarzeniu pochodzi z portalu https://kreatorzy.eu