Konferencja "Employer Branding w praktyce"

06
gru

Puls Biznesu, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. organizuje konferencję EMPLOYER BRANDING W PRAKTYCE. Jest ona skierowana do managerów odpowiadających za realizację projektów z obszaru EB, HR oraz komunikacji w firmach.

Poruszane tematy:

  • BÄ…dź architektem marki Twojego pracodawcy – czyli budowanie unikalnej tożsamoÅ›ci Twojej firmy jako jedno z kluczowych zadaÅ„ w departamencie HR lub EB - case study Bank Gospodarstwa Krajowego
  • Nieznana znana marka – jak krok po kroku zbudować markÄ™ pracodawcy z tradycjÄ… - case study Schneider Electric
  • Jak skutecznie mierzyć efektywność Twoich dziaÅ‚aÅ„ employer brandingowych? - case study Shell
  • MiÄ™dzy generacjÄ… Y a pracownikami pokolenia +45 – w jaki sposób seniorzy mogÄ… wykorzystać potencjaÅ‚ mÅ‚odych generacji? - case study Budimex
  • Badaj, dziaÅ‚aj, mierz, powtarzaj – o prowadzeniu przemyÅ›lanych i skutecznych dziaÅ‚aÅ„ employer brandingowych - case study McDonald's
  • Jak skutecznie prowadzić komunikacjÄ™ zewnÄ™trznÄ… z rynkiem pracy? - case study Leroy Merlin
  • Od kampanii digitalowych do pracownika z wyboru – czyli jak prowadzić komunikacjÄ™ zewnÄ™trznÄ…, by zostać pracodawcÄ… marzeÅ„? - case study EY

i inne.

Prelegenci:

Eksperci oraz praktycy z zakresu Employer Branding

Kiedy: 6 -7 grudnia 2018

Informacja o wydarzeniu pochodzi z portalu https://kreatorzy.eu

Opłata: 2395 pln
Lokalizacja: Hotel Polonia Palace, Warszawa

Newsletter