Konferencja "Employer Branding w praktyce"

06
gru

Puls Biznesu, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. organizuje konferencję EMPLOYER BRANDING W PRAKTYCE. Jest ona skierowana do managerów odpowiadających za realizację projektów z obszaru EB, HR oraz komunikacji w firmach.

Poruszane tematy:

  • Bądź architektem marki Twojego pracodawcy – czyli budowanie unikalnej tożsamości Twojej firmy jako jedno z kluczowych zadań w departamencie HR lub EB - case study Bank Gospodarstwa Krajowego
  • Nieznana znana marka – jak krok po kroku zbudować markę pracodawcy z tradycją - case study Schneider Electric
  • Jak skutecznie mierzyć efektywność Twoich działań employer brandingowych? - case study Shell
  • Między generacją Y a pracownikami pokolenia +45 – w jaki sposób seniorzy mogą wykorzystać potencjał młodych generacji? - case study Budimex
  • Badaj, działaj, mierz, powtarzaj – o prowadzeniu przemyślanych i skutecznych działań employer brandingowych - case study McDonald's
  • Jak skutecznie prowadzić komunikację zewnętrzną z rynkiem pracy? - case study Leroy Merlin
  • Od kampanii digitalowych do pracownika z wyboru – czyli jak prowadzić komunikację zewnętrzną, by zostać pracodawcą marzeń? - case study EY

i inne.

Prelegenci:

Eksperci oraz praktycy z zakresu Employer Branding

Kiedy: 6 -7 grudnia 2018

Informacja o wydarzeniu pochodzi z portalu https://kreatorzy.eu

Opłata: 2395 pln
Lokalizacja: Hotel Polonia Palace, Warszawa

Newsletter